Želite sodelovati z agencijo, ki ne bo le izvajalec operativnih storitev, ampak spodbuda napredka in rasti vašega podjetja? Preverite, na kaj morate biti pozorni pri izbiri.
Kdaj lahko rečemo, da je logo dober in učinkovit? Preverite kriterije, s katerimi lahko ocenite vaš logo, bodisi obstoječega ali tistega, ki ga še razvijate.
Na prvi pogled se zdi, da je marketing le sinonim za oglaševanje. Čeprav oba prispevata k istemu cilju, pa ne gre za isto dejavnost. Kakšne so torej razlike?
Kaj je skrivnost uspeha dobrih prodajalcev in marketingarjev? Vedo, kaj se dogaja v glavah njihovih strank. Vedo, kako njihove stranke razmišljajo, s kakšnimi izzivi se soočajo, kako se vedejo, čemu verjamejo ... Pri svojem delu, razmišljanju in sprejemanju odločitev imajo svoje stranke nenehno pred očmi.
Pridobivanje zaupanja potencialnih strank je pogosto težaško delo. Preden pridobite posel, morate dokazati, da ste sposobni uresničiti obljube vaših produktov ali storitev. Seveda lahko pripovedujete, kako ste odlični in boljši od konkurence, a na koncu morate vse to tudi trdno dokazati.
Googlova prizadevanja, da morajo biti vsi prenosi podatkov na internetu šifrirani in s tem bolj varni, se v letošnjem letu uresničujejo s konkretnimi potezami, s katerimi Google lastnike spletnih strani spodbuja k namestitvi HTTPS oz. k šifrirani izmenjavi podatkov. Zakaj to tehnično vprašanje zadeva tudi vaš marketing?
Ideja: prepustiti marketing zunanjim strokovnjakom in se osredotočiti na svojo glavno dejavnost, s katero ustvarjate najvišjo dodano vrednost. Gre pri tem za prelaganje stroška ali investicijo v boljše rezultate?
Spletnemu kupcu ni dovolj, da je vaš izdelek odličen, čudovit, oh-in-sploh najboljši. Če ga boste predstavili z neprivlačno fotografijo, vam pri prodaji ne pomaga nobena prednost.
Kaj vse morate povedati svojim spletnim strokovnjakom, da bo izdelava vašega spletnega mesta tekla gladko, v pravo smer in bo zadostila vašim poslovnim ciljem in pričakovanjem.