Marketinški inženiring


Vsak projekt je poseben. A ne glede na njegovo zahtevnost sledimo preverjeni metodologiji, da uspešno dosežemo zastavljeni cilj in pridobimo dodano vrednost za naročnika. Od prvih raziskav trga in kupcev do celovite marketinško-komunikacijske rešitve.


Raziščemo
Pred pričetkom kateregakoli projekta si vzamemo čas za poglobljen vpogled naročnikovih priložnosti in izzivov. Analiziramo naročnikovo pozicijo in ponudbo, njegovo konkurenco in, kar je najpomembnejše, potrebe in zadržke potencialnih strank ter poslovno okolje, v katerem naročnik deluje.


Načrtujemo
Z vsem spoštovanjem do Nike-a, a pri nas nikoli ne velja »just do it«. V procesu načrtovanja iz urejenih in strukturiranih informacij iz raziskovalne faze prepoznamo priložnosti in potenciale, ki vodijo k uresničitvi zastavljenih naročnikovih ciljev. Celovito definiramo ciljne skupine, ključna sporočila in ton komuniciranja, najbolj optimalno kombinacijo marketinško-komunikacijskih kanalov ter oceno potrebnega proračuna. Ob zaključku načrtovanja vemo, kam želimo priti in kako bomo tja prišli.


Izvedemo
Nič ni lepšega kot brezhibno lansiranje, pa naj gre za tiskovino, spletno mesto ali kompleksno komunikacijsko kampanjo. K odlični izvedbi lahko prispeva le odličen design, komunikativne vsebine in profesionalna tehnična realizacija.


Vodimo
Koordiniramo različne profile strokovnjakov in vseh udeležene v projektu, nadzorujemo izvajalce in skrbimo za transparentno porabo proračun ter spoštovanje časovnih rokov.


Vrednotimo
Že v teku projekta smo nenehno pozorni na vmesne rezultate, da se prepričamo o učinkovitosti doseganja ciljev. Z različnimi metrikami in kazalniki vrednotimo posamezne korake projekta in le-te v skladu z uspešnostjo po potrebi prilagajamo in izboljšujemo.